torsdag 24 november 2011

Vabbar

Hej alla
Jahopp då får man vara hemma och vabba idag.. Alex fick feber inatt men har ingen feber direkt nu på morgonen, men har honom såklart hemma idag för att se hur det utvecklar sig. Jag har en obligatorisk lektion idag :( så jag får skriva en kompleteringsuppgift. Men så blir det ibland när man har små hjärtan.

Får passa på att få saker man inte annars hinner med gjorda! Kanske sätta upp julgardinerna för det är ju snart första adevent, jag som äääälskar julen och allt som har med den att göra <3

ohh ja just det ja.. vi fick hem bellas overall som jag beställt. Har nog inte skrivit om det men förra året ville bella inte använda overall så jag köpte ingen i år och sen nu helt plötsligt så ville hon så gärna ha en för att hon är som hon själv sa "såååå kall och overall är ju så mysigt"
så tjaa, vad gör man inte för sin dotter ;) Velade länge mellan 122 och 128 för gamla 116 vi hade var 10cm för kort i armarna när hon sträckte fram händerna men satt preciiis i resten av kroppen. till slut blev det en 128, tänkte om den är fööör stor så får lillebror ha den nästa år.

Visst är den lite stor i benen men i armarna hade inte 122 räckt hela vintern. Isabel blev supernöjd även om den inte var rosa (rosa var slut i rätt strl). Hon hade den på sig direkt i skolan, fastän det eg var för varmt så viiille hon ;) så det fick hon.. fröknarna tyckte den var såå härlig, alla bara log när dom såg den. Man kan inte bli annat än glad av fääärg :-D

Vill passa på med GRATULERA Therese som fick en fin liten son igår kväll <3

Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar