lördag 19 november 2011

Ullared imorgon :-D

hej alla få läsare ;)

Idag har jag, min mamma, Mange och Bella varit och shoppat lite, Alexander var hos kusin Cec för han uppskattar inte affärer ;)
Jag köpte kläder till mig själv för en gångs skull och bella fick nagellack och lite annat smått. På vägen hem i bilen sa Bella: "Tack mamma, för en sån himla lyxig dag" :-D hon är så härlig min lilla tjej <3

Imorgon ska jag och min kära vän Jenny, även kallad Ninni till ullared. Ska bli så kul! Har inte varit där sen 05. Ska främst shoppa julklappar till barnen. Hoppas finna lite kul som står på önskelistan.
Nu ska jag lägga fram lite kläder och sen ska jag försöka sova för morgondagen börjar tidigt.

Slänger in lite bilder med på barnen idag innan vi åkte






Sov gott kära få läsare

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar