tisdag 29 november 2011

Vabbar igen...


Hej

Så var det dags igen.. Min mamma passade Alexander igår för dagis var stängt för planeringsdag. Hon ringde på eftermiddagen och sa att Alex vas trött och slö. Så jag skrev en lapp till min handledare på praktiken att jag inte kunde komma idag. Jag åkte och hämtade bella på dagis och mange åkte för att hämta biabus. Jag och Bella var hemma först och isabel var trött och slö.. så jag tog tempen och japp 39grader. hmm så nu sitter jag här med en relativt frisk son men en febrig dotter :(
Mange får vara hemma imorgon för jag får inte missa mer från praktiken nu.

Till något roligare..
NYA MOLO har kommit till danmark <3 sååå fint! Önskelistan blir nog låååång ;)

har shoppat lite katvig de senaste veckorna.. 
Här kommer bild:
                                          Matchar så fint till alla molosar ;)

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar