tisdag 15 november 2011

Im baaack ;)

Heeej :-D det var ett tag sen kära läsare (som nog inte är så många ;)) Men nu är det dags igen. Vad har hänt här sen sist då? joo jag har haft praktik på kvinnor och barn, var med och såg två underbara förlossningar och min dröm om att bli barnmorska bara förstärktes <3 Framför mig har jag praktik på vc och på psykiatrisk mottagning. Ska inte bli lika kul ;) Något som är kul är att jag klarade de tre senaste tentorna, så jag har inget som hänger efter, så himla skönt!

Har nyss varit på molo salg och shoppade mycket sparsamt :-D känner mig duktig! Och efter att jag sett en del av molos kommande kollektion så är jag glad att jag har pengar kvar att shoppa för! SÅÅÅÅ LJUVLIG kollektion alltså! Bella kommer älska kaninerna och katterna <3
här kommer bilder på vad jag shoppade :











Tills nästa gång ha det gött <3
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar