måndag 21 november 2011

Fullspäckad dag :)


hej alla

Idag har varit en fullspäckad dag, först praktik sen hämtade jag barnen och vi gick hem och bakade. Sen kom mange hem och då tvättade jag och mellan tvättarna lagade jag mat. Sen hängde jag tvätt och vek den torra tvätten, jag ni vet hur det är ;) seeen när allt det var klart så tog jag bilder på ullared shoppingen. Blev inte såå himla mycket men ändå så att jag är nöjd! Nu ska jag bara iväg och shoppa nån julklappar till till barnen och ev nån till mange ;)
här kommer bilder, ska se om jag minns priserna rätt :


 Gelepennor 25kr, färgpennor 17 resp 49, tuschpennor 8kr, klockan bok 13kr, mylittlepony 13kr, starwars 25kr, petshop 13kr, mumin 13kr, pysselböcker med massa klistermärken mm 39kr/st
 Spiderman stickers 500pack ;) 40kr, spidermangubbar 90kr/st svärd med ljud 40kr
 Puppy hus 60kr, barbie 159kr, projektor 179kr
 Frukost servis för 180kr <3 som vi ska ha i stugan <3

Vet inte hur man vänder bilden ;) Dinopussel 50, dinomemo 40kr, Bokstäver 50kr, sysselstad spel 139kr, jordgubslisa memo 40kr

Så det var alles :-D

Kramisar

3 kommentarer:

  1. Fynd lilla gumman:)

    SvaraRadera
  2. Fruktansvärt sansat, Lee, impad!
    Och dessutom fina fynd, servisen var ju ursöt!

    SvaraRadera
  3. Jaaa johanna :-D ser ju skitlite ut när man ser det så här på bild hehe ;) känns bra att jag besinnade mig för en gångs skull ;) Och jaa visst är servisen söt <3 älskar den!

    SvaraRadera