onsdag 16 november 2011

Första dagen på praktiken

Idag var det första dagen på praktiken på vårdcentralen. Var lite nervös, som alltid första dagen men det släppte direkt när jag träffade handledaren <3 verkligen snäll och lätt att prata med! Sånt är kul!
Spenderade dagen där fram till kl 1 sen hämtade jag lillebror. Isabel stannade kvar på skolan för det var bestämt att hon skulle följa med en kompis hem, hade jag hämtat henne då istället hade hon blivit sur ;)

Nu måste jag skriva schema för mig och barnen för denna och nästa vecka, fick ett rätt så bra schema av handledaren. Känner på mig att detta blir bra! 4 roliga veckor framför mig <3

Lägger in lite bilder från de senaste månaderna när jag inte skrivit nått :)


                  Barnen på väg till kalas


               Lillebror är lite cool nu förtiden ;) det är han själv som fixat till mössan :-D

                        Isabel fyllde år i oktober <3

                Tårtan jag bakade. Inte så fin kanske men den dög ;) bella valde bild såklart :-D

                        Fina lilla bella i superfina molo kläder som jag köpte billigt :-D

                        Busiga lillebror i hemmasydda byxor och småfolk tröja

                     Knasbollen i fina pop från jubileumskollektionen <3


Haj tå

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar