söndag 20 november 2011

Huj vilken dag :-D

Hej alla

Idag har varit en rolig med jobbig dag. Ullared heeela dagen lång! Blev Hämtad och goa Teddy och Jenny kl halv 9 var vi framme och vi var där äääända till kl 5 :-D Sjukt varmt, dålig luft och trångt så huvudvärken kom som ett brev på posten. Det är jobbigt att spendera pengar ;)
Men jag hittade en såå söt frukost servis och diskhanddukar till stugan <3 och massa julklappar till barnen. Blev dock mest till Isabel som vanligt, Alexander har liiite mer specifika önskningar, så hans julklappar ska kompletteras med ett playmobil piratskepp och en ninjadräkt ;) sen är han med nästan klar.
Jag var väldigt sansad och kom hem med pengar över :O och nu i efterhand så ångrar jag att jag inte köpte ett par saker till som jag stod och höll i.. så det får nog bli en tripp till snart ;) kanske vill min systerdotter cec följa med en gång när hon vet könet på bebisen i magen <3
Bilder på allt kommer i veckan, i promise! Kan sätta ut priser med om nån önskar det :)

Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar