söndag 4 december 2011

Vill inte lägga mig!!

ÅHH vad är det med mig och söndagar? har ångest typ hela dagen och nu på kvällen vill jag inte lägga mig.. åhh vill ha lite jullov nu så jag får spendera lite mer kvalitetstid med mina små hjärtan <3
Allt jag måååste göra bara surrar i mitt huvud, uppgift i skolan, muntlig tenta, prov, redovisa för alla på praktiken osv :( blääää nu vill jag bara fira jul med familjen och ha några dagars lugn och ro <3
egentligen trivs jag väldigt bra på praktiken och alla är supergoa där, det är bara det att det känns hemskt att dra upp dom små kl 5 på morgonen och lägga dom kl 7-halv 8 på kvällen :( en sak är säker i alla fall!! när jag blir syrra så ska jag jobba MAX 75%, inget är viktigare än familjen.

 Fina lilla bella i lördags innan vi skulle till stan, klänningen är skrynklig för den låg nerlagd i sommarlådan, men bestämda fröken skulle tvunget ha just den och det var precis innan vi skulle gå så vad gör man? Jo jag tog på henne en lång vinterjacka ;) alla glada och nöjd :-D

Så här pigg var alex i lördags efter godis och film ;) syns inte att han har nackspärr här inte men han kan fortfarande inte vrida huvudet åt vänster :/

Kram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar