lördag 10 december 2011

Systerbesök :O

Hej alla

Helg ljuuuva helg alltså <3 fy vad skönt det är! Avslutade praktiken på vårdcentralen igår och de rosade mig så :) kul!! Sen åkte jag hem till min mamma där jag skulle träffa min systerdotter o hennes kille för de hade varit på ul idag för att ta reda på könet på bebisen.. när jag kom hem där så går jag in och då kommer min syster ut från ett rum :O min syrra bor uppe i sundsvall och hon hade tagit sig ner för att följa med på ul och överraska mig <3 såå himla kul alltså!! 

Bebisen i min systerdotter Cec mage är en liten GOSSE <3<3<3 så himla mysigt att veta vad det är <3 gör att jag längtar ännu mer! 

Mina barn blev så glada när dom såg sin moster! Alexander bara pratade och pratade med henne och han ville följa med henne hem <3 Så jag har bestämt mig för att vi MÅSTE åka upp dit snart!! Tänkte eg åka dit över jullovet men vilket litet jullov det blir och måste dessutom plugga då :/ samt att det var riktigt dyrt :(



Min syster Pia och systerdotter Cec idag när syrran skulle ta tåget hem igen :(

ÄLSKAR DIG PIA <3

1 kommentar: