söndag 25 december 2011

Juldagen

Hej alla

Åh vilken lyckad rolig julafton det var igår! Vi var hemma hos mina föräldrar och dit kom min morbror och mina kusiner <3 vi hade det jättemysigt! Tomten kom och blev i år AVSLÖJAD :-D Barnen kramade tomten men när tomten skulle gå så sa Alexander: "men det där är ju inte tomten, han har ju bara en mask" ooouups ;)
Bella sa: "jaa eller hur och det såg ut som pappa" :-D hehe, jaja nån gång skulle det ju hända.. Men de är fortfarande övertygade om att tomten finns och att det är därifrån alla presenterna kom ifrån... så de får inte riktigt ihop det ;)
Tack min snälla goa mamma för allt, för en underbar julafton <3

Lite bilder 
 Fina bella innan vi åkte till mormor o morfar
 Åhh tråkigt att vänta på tomten
 Åhh han kom
 Åh bara bella som får paket :/
 Åhh kom igeeeen när är det min tur ;)
 NU var det min tur tack tomten :-D
 YES :-D 
 Lycklig kille <3

En del av Bellas julklappar :-D hon blev såå glad och har lekt hela morgonen <3 den i mitten hade hon sedan innan men hon tyckte den skulle vara med på bilden ;)

Kram till er alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar