söndag 18 december 2011

4e advent

Hej alla
Veckorna bara går och går.. är på ny praktik nu, inom psykiatrin. Funkar bra med snällt folk men är lite slöare tempo än vad man är van vid :/ men men dagarna går ändå. 
Den 13e firade vi lucia på dagis och den 19e ska bella ha julförställning på skolan.

Kan inte fattat att det är julafton om mindre än en vecka, åhhh vad jag älskar julen!!
Alexander är hemma hos kusin Cec så Bella och jag pysslar och myser, hon packar in paket till tomten, för han ger en massa paket så då måste han få med tycker hon <3 min lilla Bella har så stort hjärta!
Om 4 dagar är jag leeeeedig i 10 hela dagar med barnen <3 fyyyyyyyy vad skööönt det kommer bli!!

Här kommer lite bilder från veckan:

 När vi klädde julgranen 3e advent 
 Isabel på lucia, alexander kom bara med på bilder med en massa andra barn och det vill jag inte lägga in :)
 Isabel gör paket till tomten <3

Och förresten är det nån som vill passa en katt som löper och skriiiiker i en vecka ;) 

Kram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar