onsdag 21 december 2011

Mitt hjärta brast idag...

... AV KÄRLEK!!!
Jag var på praktiken som var mellan 11.30-21.30 idag. 21.32 ringde min sambo och sa att Bella vägrade somna och att hon ville prata med mig. Hon sa "mamma jag vill inte sova för jag vill träffa dig, jag har en överraskning till dig som ligger vid dörren" <3 Jag skyndade mig hem och när jag öppnar dörren ligger där ett litet paket vid hallmattan med en lapp där det stod "mamma". Jag gick in i storarummet och där ligger Bella och sover på soffan <3 hon hade inte orkat hålla sig vaken. Jag öppnade paketet och där i låg en teckning med ett stort rött hjärta och ovanför stod det "mamma". Mina ögon tårfylldes! Så varm man kan bli inombords alltså, denna lilla underbara tjej! Jag väckte henne lite nätt och vi kramades och sen bar jag in henne i sovrummet där lillebror med låg. Där inne ligger det finaste och bästa jag någonsin gjort!! Mina fina barn! Vad jag älskar er!!

Kram

1 kommentar: