fredag 2 december 2011

Fredag.. inte som jag räknade med dock

Hej alla
Idag skulle båda barnen tillbaka till skola/dagis efter veckans febertoppar.. men lillebror skrek rätt ut när han skulle sätta sig upp i sängen. "AAAAAAAJ min axel" skrek han och kunde inte vrida huvudet :( Så hemmaställda diagnosen blev nackspärr :( det som gör så ont! Jag ringde till min älskade mamma som alltid ställer upp <3 så han har fått vara där idag med vetevärmare och smärtstillande. Men han är så tapper min lille grabb, han klagar sällan. 
Ikväll har pappan åkt iväg på julfest och jag och barnen har tittat på Narnia med lite fredags gottis. Såå mysigt! Barnen var hel imponerade av Narnia :-D de satt som klistrade och ögonen var stora som fotbollar ;)

Lite bilder från idag:

 Ser inte så skönt ut :(

Fredagsmys <3 Så härligt med syskon, är så glad att dom har varandra <3

Kram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar