tisdag 20 december 2011

Sista dagen på praktiken innan jul???

Hej alla

Sitter här och "väntar" på att få åka till praktiken som börjar halv 12. Bella och Alex är hemma sjuka, så mange vabbar. Bella har ögoninflammation och lite feber och Alexander har lite feber ev ögoninflammation och är megastört förkyld :/

Mange vabbade igår och får vabba idag med, sen får jag ta onsdag och ev torsdag, sen på fredag är jag ledig.. känns lite konstigt att det är sista dagen idag kanske innan jul som jag är på praktiken :O inte vad jag räknade med.

Igår ringde jag till Bellas skola för att sjukanmäla henne och sa att det var pyttefeber och lite röd i ena ögat men utan var, och då tyckte fröken att hon ändå kunde få komma på julfesten igår så det gjorde vi <3 bilder kommer sen!! så roligt att få se henne uppträda! Fick en liten tår i ögat.. min lilla tjej går i skolan! Vad hände liksom? VAR tog tiden vägen?

Men sen när vi kom hem så hade febern gått upp till 38.4 så nu är det VILA som gäller så att hon är frisk till julafton! Isabel har en tendens att få hög feber igen om hon anstränger sig för tidigt, när man tror att hon håller på att bli frisk.

Kram alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar