måndag 26 mars 2012

Stugan


Hej alla

Vi var ute i stugan och klippte i lördags, när man ser trädgården så på tidiga våren så tror man inte att det ska bli något av den.. bara kala pinnar och ogräs och skit.. men det blir så fint så varje år <3 knoppade redan lite överallt. Hoppas mina älskade rosor klarat vintern bra <3 älskar rosor!
Köpte lite fint till stugan förra veckan och nu i helgen.

Köpte en del i denna serien. 4stolsdynor, två kuddar och två plädar. Verkligen min stil <3
Mange var ute i stugan idag och renoverade vidare på badrummet där.. ska bli så skönt när allt är klart! Fick lite dåligt samvete idag... det var så fint väder ute och jag hade massa att göra inomhus, tex ta tag i räkningarna, städa och ja ni vet sånna måsten som man har ibland. Mange jobbade i stugan och solen sken ute så egentligen ville jag bara vara ute hela dagen med barnen eller åkt iväg nånstans hela familjen. Men vi tar igen allt i sommar, för då ska jag vara hemma med barnen i över TVÅ hela MÅNADER <3 fyyy vad underbart det ska bli!! Hoppas inte sommaren blir så här bara:
;)

Godnatt alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar