måndag 12 mars 2012

Det börjar tidigt..

Hej alla

Tänkte på en sak.. Bella sa till mig igår att hon önskade sig en onpiss.. jag förstod inte riktigt så jag frågade vad hon menade. Hon svarade: "ja du vet en sån där mamma, som inte är tröja byxa utan bara är en". Då förstod jag genast att hon menade en ONEPIECE :-D
Hon vill ha en sån för att flera andra på skolan har en sån... tänk så tidigt sånt börjar! När jag var ung så skulle alla ha dom där fruktansvärda skorna, åhh vad hette dom nu?? Dom som hade lika hög sula under hela skon? Åh irriterande när man inte kommer på det ;) men i alla fall.. sånna skulle man ha och så skulle man ha adidas dress, annars var man inte inne ;)
Och redan nu känner Bella att hon vill ha något för att de andra har. Tur min dotter har som har en mamma som redan hade funderat på att köpa en sån ;) perfekt att ha i stugan i sommar alla kalla kvällar. Tycker eg INTE att man ska gå till skolan i dom dock! Men ja vi får se.. kanske lägger sig hennes önskan efter en onpiss.

Nu väntar sängen.. klockan ringer om 4 ½ timme ju :O uoops

Kram alla

2 kommentarer: