söndag 11 mars 2012

Sjukdomar och längtan

Hej alla
Ute skiner solen och det är flera plusgrader <3 Magnus och Isabel är hos farmor och fikar (ute i trädgården skulle jag tro).. och jag sitter här hemma på den jäkla köksstolen och pluggar, Alexander sitter inne i storarummet och kollar på film... sista dagen hemma hoppas jag.. han fick feber i onsdags kväll så det blev vab. Svårt att få något pluggande gjort när han är hemma med det får gå.. men nu på helgen är det såååå trist!! trist att sitta hemma och plugga när solen skiner ute men när Alexander ändå inte kan gå ut så är det lika bra att få lite gjort. Egentligen är han feberfri idag, men vågar inte låta honom busa ute för han brukar få tillbaka febern om vi tar ut honom o låter han busa för tidigt... och är han ute MÅSTE han springa, hoppa, sparka boll osv ;) så vi får helt enkelt vara hemma idag med. 
En sak till.. jag LÄNGTAR till stugan! Just nu är det inte möjligt att vara där för badrummet är under renovering.. ska göras om helt från grunden, och efter det ska köket göras vid. 
Badrummet är litet så det ska bli vitt och så ska vi piffa med roliga handdukar och duschdraperier.
Köket ska få vit panel upp till halva väggen och ovanför ska det bl en rååååsa tapet med vita prickar <3 JAG har fått välja ;) trodde ni mange hade valt den rosa så trodde ni fel ;)

Kolla in liksom, vem hade inte längtat till detta:



Nu ska jag återgå till att läsa om artros ;)

Hoppas ni alla får en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar