tisdag 13 mars 2012

Dagarna bara går

Hej alla

Åh jag är sååå trött på att plugga, men samtidigt så kan jag inte annat än att känna mig glad ändå :-D våren är här!!!! idag var det sol och säkert 10grader varmt. Underbart ju! det gick myror på marken och en daggmask kröp i gräset och fåglarna kvittrade. Man såg snödroppar, crokusar och Bella kom spingandes med en blomma och sa "kolla mamma, nu är det snart sommar, wiiihooo" UNDERBART JU!!! 
Tentan är över nästa fredag och oavsett hur jag känner att det gått så kan jag andas ut ett tag! Skönt ska det bli!
Men i och för sig börjar jag skriva c-uppsats veckan därpå ;) hehe ingen rast, ingen ro.

Lägger in lite bilder på shopping och på mina fina barn:


 Tshirt som matchar skorna här under 
 Isabels vårskor. två av paren är köpta på salg
 Bias vårskor
Finaste shoppingen på länge <3
 Underbar sommarklänning <3
 Bella ääääälskade denna klänningen
 Busungen i nya velourbyxor ;)
 Biabus i veckan när han skulle följa med mig o handla
Bella "läser" saga för lillebror en morgon innan dagis <3

Kram alla

3 kommentarer:

  1. Vad fina dalmatiner leggingsen var på honom! Ser fram emot när våra passar Love. Han måste bara äta upp sig lite först ;)

    SvaraRadera
  2. Tack <3 han fyller ut dom väl :-D hoppas Lover gör det med snart <3 Så gulligt med leggings på små grabbar med!

    SvaraRadera
  3. haha Lover ;) Love menade jag ju ;)

    SvaraRadera