fredag 30 mars 2012

Snart helg

hej alla
Har varit en härlig vecka med friska barn och en massa sol ute <3 har inte tokmycket att göra i skolan heller!
Igår var jag, mange o barnen och badade, barnen tyckte det var så kul! Vi skulle lära Bella doppa huvudet för hon har inte vågat det innan så därför har vi inte satt henne på simskola.. men igår gick det som en dans :-D Hon doppade och doppade och doppade :-D härligt att se henne lysa av stolthet! Så nu ska vi bada varje torsdag! Ska bli kul! Först lekte vi alla 4 sen gick mange över med barnen i andra bassängen så jag fick motionssimma lite ;) När vi kom hem så åt vi pastasallad och sen somnade bella sittandes i soffan :-D Lyckad kväll verkligen!

Nu ska jag fortsätta läsa vetenskapliga artiklar sen ska jag hämta mina små hjärtan. Det är ju FREDAG idag <3

Kram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar