måndag 17 januari 2011

Skolstart

Fy vad dålig jag varit på att skriva här :-( haft tenta och annat med skolan och idag började nya terminen med allt det innebär. Började idag och redan på tisdag nästa vecka ska ett arbete vara klart och redovisas! Helt galet tempo emellanåt så när jag väl sätter mig ner framför datorn så är min hjärna tom så bloggen har hamnat lite i kläm. Men nu ska det bli ändring på det :-D
Har tänkt ta tag i lite saker nu. Har tagit tag i att sälja av en massa kläder på tradera/fb och nästa vecka är det dags att ta tag i vikten. Tänkte först börja denna veckan men lördag till söndag denna veckan ska vi till Jessica med familj och då vill jag inte äta sallad ;-) och på fredag kommer min systerdotter Cec och hennes kompis hit och vi ska kolla på film och ha det lite gott.
MEN nästa måndag bär det av. Vikten SKA ner, jag tänker inte visa mig i bikini i denna fatsuiten. Går jag ner 10kg till sommaren är jag glaaaad. Allt över det är en bonus :-)

JAAA just det ja jag har ju shoppat lite med ;-) säljer man kläder får man shoppa kläder eller hur ;-) dessutom hade jag ett trevligt presentkort att bränna med, som jag fick av min älskade sambo i julklapp.





Shoppade två tröjor och ett linne till lilllebror med men den bilden lägger sig på sidan och jag vet så klart inte hur man gör för att vända på den här i bloggen :-D så det kommer bilder sen när han har dom på istället ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar