lördag 8 januari 2011

Mer tenta ångest och molo shopping

Blä för tentor alltså :-( så himla jobbigt. Har läst en stor del av dagen och gjort en gammal tenta. Inser att jag inte kommer klara denna omgången.. vet att det går fler tåg men åhh så tråkigt ändå.
Jag tog en paus i pluggandet och åkte iväg till luckylittleme och köpte ett par skor till lillebror och isabel fick skor och ett par leggings. Isabel blev såå glad för leggingsen att dom åkte på direkt :-D hon blev jätteglad för skorna med men dom visste hon att hon inte fick ha ute nu. Lillebror blev med glad men han hade inte tid för han ville just då bada ;-) Han sa bara "ohh coola skor mamma får jag bada" haha min lille buse.
Bilder kommer lite senare när bella tagit av sig leggingsen ;-)
Nu ska vi snart äta och sen ska jag plugga lite till sen är det myyys som gäller.

Kram kära läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar