onsdag 5 januari 2011

MOLO

Shit alltså tänk om man varit rik!! Finns nog inget från nya kollektionen från Molo som jag inte gillar. Det är tur att jag har en sån snäll sambo som verkligen visste vad jag önskade mig i julklapp ;-) jag fick 1000kr i presentkort hos ajabajakids och dom ska spenderas så snart dom får sin leverans.
Isabel tvärvägrade somna igårkväll, hon brukar vara världens snällaste och säger inte ofta emot men igår så hände nått.. När vi skulle lägga oss la hon armarna i kors och sa "mamma jag tänker inte sova nu, du har bestämt över mig hela tiden, i 5 år, så nu bestämmer JAG.
Jag försökte natta henne en stund (ca 1 timme ;-)) och sen gav jag mig, jag lät henne vinna nu när hon för en gångs skull visade lite humör, det händer ju så himla sällan. Hon ville så gärna sitta uppe med mig så hon satt med mig och tittade på alla de nya kläderna på datorn. Hon önskade sig mest av allt en klänning med en leopard på och två par skor :-D lite kul att min lilla 5 åring redan är helt sko galen. Sen hittade hon en massa som hon tyckte Bia skulle ha, hon är så omtänksam min Bella. Efter en stund sa hon "tack mamma för att jag fick vara uppe, jag tycker att det är så kul att sitta här och titta på kläderna med dig" <3 gosunge!

Åh just det jag var och handlade lite idag, lite rea. Det blev en rådjursklänning, en småfolk tshirt, en villervalla tröja med matchande strumpor och en kik kid klänning. Bilder kommer imorgon för nu är jag TRÖTT. Var i stan mellan 10-15 och 15.30-21.30 hade vi besök här hemma av två vänner och deras barn. Imorgon bär det av till farmor på fm och på em till två andra vänner och deras son. puhh fullt upp ;-)

Godnatt kära läsare

2 kommentarer:

  1. Åhh, vad de små tänker mycket. Även min tjejja tycker att det är orättvist att vi bestämmer över henne. Hon önskar att hon vore vuxen ibland.

    De vet nog inte hur bra det har det ;o).

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åhhhhh goa underbara Bella. Så söt hon är! Å vad kläder du fyndat!!! *avis*

    SvaraRadera