fredag 28 januari 2011

Hej hopp
Veckans "diet" har gått rätt så bra faktiskt. Har ätit mycket mer grönsaker och nästan inget godis. Jag är nöjd, men inte supernöjd :-D vägde inte mig i måndags men ska göra det nu denna måndagen som kommer och sen ska vi se hur mycket viktnedgång det blir vecka för vecka. Ska försöka uppdatera er varje måndag :-)
Annars har det inte hänt så mycket mer än att jag fick underbaraste beskedet idag, JAG KLARADE TENTAN :-O :-O heeelt otroligt, det trodde jag verkligen inte. Sen fyndade jag MOLO kläder till barnen till 70% rabatt. Det gled visst med en liten body ;-) oooups haha är inte ens gravid och planerar inte att bli det på ett tag i alla fall. Jag är hopplös när det gäller kläder.

Lillebror har legat sjuk hela veckan så det har varit ett pusslande med vem som skulle vara hemma av mig och mange. Vi fick ta det varannan dag, jag kan ju inte missa hur mycket som helst i skolan heller.

Nu är han dock friskare och det är ju huvudsaken, min lilla snutt så sjuk han var :-(

Helg är det också, så himla mysigt. Eller ja, jag ska först vika tvätt, hänga tvätt, byta lakan, bygga en hylla och laga mat SEN är det helg.

Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar