söndag 28 oktober 2012

Disco o julklappar


Hej alla
Vilken mysig helg det varit, och än är den inte över. Lite stressig igår men barnen hade det kul!
I fredags gick Isabel på sitt första disco och igår gick barnen på kalas på busfabriken.
Jag själv åkte först på läkemedelsberäkningstenta, sen till toysrus som hade 25% på hela sortimentet och sen till busfabriken. Julklapparna är så gott som klara, bara lite till som ska inhandlas till Bella för jag märke när jag kom hem att det var lite med till biabus än till bella. Inte för att de behöver få lika mycket men det var rätt stor skillnad. Mamman gick lite lös på spiderman på toys ;) det var först 30% rabatt och sen 25% rabatt på det :-D 
Förra helgen hade vi kalas här för Bella... disco/halloween/monster high kalas ;) allt enligt 7 åringens önskemål.

Nu ska vi till stugan och höströja. Älskade stuga! Vad jag älskar min stuga och vad jag saknar sommaren!

Bella innan sitt kalas

Kram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar