onsdag 10 oktober 2012

Isabel 7 år

Hej alla
Tänk att min lilla loppa fyllt 7 år <3 för 7 år sen låg man på bb avdelningen och var SÅ lycklig över att man fått världens finaste tjej! Åh vad jag minns den tiden med glädje <3
I lördags hade vi kalas med lite släkt och vänner och bella fick en del av sina paket. Hon blev så himla glad för lego friends, sylvanian dubbeldäckare och annat kul. Igår var hennes födelsedag och på morgonen fick hon resten av sina paket. Bla en top model tunika som hon velat ha, hon tog på den direkt och gick till skolan stolt som en tupp. Min lilla pluppa <3

Natten till söndag fick jag kräksjuka, det var ju mindre kul..

Idag väntar praktik på Kua kliniken för min del. Ser inte fram emot det faktiskt :( Är inte på topp och har tappat motivationen lite, har tom börjat fundera på om detta är rätt för mig.. vill jag verkligen springa runt och ta blodprov, ge mediciner, skriva i journaler och stressa på en avd resten av livet? Så mycket ansvar.. jag hade gärna jobbar deltid inom hemtjänst eller som personlig assistent. Varför ska jag ta på mig mer ansvar när jag inte får mer betalt? Lite sent att tänka på detta nu kanske.. är säkert bara lite panik över att verkligheten börjar snart.. dock är ju målet inte att vara ssk utan det är ju att få jobba som barnmorska helst på bb avdelningen. Får se hur det blir i framtiden..


 Fina Bella, Alex och lilla Mellisen

 Spänningen är olidlig ;)


Så stolt i sin fina topmodel tunika <3

Kram alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar