måndag 12 november 2012

MOLO salg och annat kul

Hej alla
Ledsen att jag skriver så sällan men vad jag har haft att göra med tentor, praktik och SALG :-D
Salgen åkte jag bara på en dag dock, och handlade mycket sparsamt! Är mycket nöjd med mina inköp! Men ville inte köpa på mig för mycket för jag ser fram emot molo VÅR 2013 <3
Massa fina print med blommor, flamingos och undulater. Jag är kär!

En annan grej är att jag klarar tenta efter tenta just nu, så det ser ljusare ut :-D


Underbara Lomo <3 blev mobilbild för kamerabetteriet var dött och barnen skulle tvunget ha på sig dessa direkt :-D


kan inte vända bilden rätt, sorry ;)
Fina ytterplagg. Lurven kommer bli SÅ fin till biabus svart/orange hummelskor i vår <3


Nöjd bella när jag kom hem :)


Lite mössor mm

Till ett bud


Till ett annat bud


Hamster Bella ;)


I fina leo och hennes älskade shorts

Mina fina små! Och Alex håller i sin efterlängtade bakugan plånbok :-D

Kärlek <3

Lite övrig shopping <3 Sparsamt nu för tiden :O
Men ack så fint <3

Kram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar