måndag 1 oktober 2012

Praktik, plugg, praktik , plugg

Hej


Så ser mina dagar ut just nu.. pust och stön!! Är så trött men ändå glad för jag insåg i dag att det bara är 3½ månad kvar av utbildningen, känns SÅ bra! Det som känns bäst är eg att det ska bli så skönt att gå ner från 150% till 75% bara! Nu är det ju mer än heltid!
Om en vecka fyller lilla bellis år! Tänk 7 år <3 Jag har köpt en massa på rea/erbjudanden och jag tror hon kommer bli skitglad! Det hon önskar sig mest är lego friends ridläger. Lite saftigt pris men det är hon värd!
Min lilla snutta! Hon gjorde läxor idag och skulle skriva E och rita en bild som började på E. Hon ritade en pojke och skrev "edvin" och ett hjärta. Åhh min lilla plutta är smått förälskad :-D



Alexander tittar noga och lär sig han med när läxorna görs. Isabel har lärt han hela alfabetet nu :-D
Älskar er mina fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar