söndag 24 juni 2012

MIdsommar

 Hej alla

Då har det varit midsommar igen <3 underbart ju!  VI hade inte så fint väder på fm men vi ska inte klaga!
Det sprack upp o blev superfint väder på kvällen. Vi var i goa vännernas Jenny o Teddys stuga och åt god mat. Barnen lekte och det var så mysigt! Det är en speciell känsla när det gäller midsommar <3 underbart!

Idag blev det en fixardag, har börjat förbereda mig inför resan till min syster i sundsvall på onsdag <3 Ska bli sååå kul!! Sist jag var där uppe var Isabel 2½ månad. Min systerdotter Cec och hennes 6 veckor son ska med dit. Första gången Min syrra träffar sitt första barnbarn <3

Lite bilder från midsommar: 


 Reeegn ;)
 Men det sket vi i ;)
 Sen sprack det upp :)
 Fina bella <3
 <3

Minigolf kl 23 på kvällen :-D underbara son <3

Kram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar