onsdag 6 juni 2012

Dagarna går

Hej alla
Nu har jag sommarlooov :-D vi blev klart godkända på vår C-uppsats och var myycket nöjda med det! 
Så nu är jag ledig.. dock har jag en tenta att göra den 16e. Men det är ändå skönt att inte ha tider att passa.
Kommer skriva betydligt mer i bloggen nu framöver när jag har mer tid :) Tapeten i stugans kök är uppe och jag är myyycket nöjd! Har en liten smakisbild då vi inte är helt klara ;)


Visst blev det en fiiin rosa <3
Nu ska jag sova för kl är snart 3 ;)

Kram

4 kommentarer:

  1. Sååå fint!!! Underbart! Jag vill oxå.

    SvaraRadera
  2. Ni har så fint i er lilla stuga
    berundrar dig Lee, allt du orkar med allt, hem, barn, skola och allt annat
    Du är helt underbar min älskade dotter
    Love u

    SvaraRadera
  3. tack My du är nog den enda jag känner som gillar den :-D alla andra säger "rosa tapet"?? och tittar förvånat på mig ;) hehe

    Tack fina anonym ;)

    SvaraRadera
  4. Haha, men den är ju så mild och söt!

    SvaraRadera