onsdag 25 januari 2012

Helt slut

Hej alla
jag är officiellt SLUT :/ Håller på att renovera köket här hemma och lever i stök och smuts, jag gillar det inte!! vill  ha rent och städat runt mig.. fast jag vet ju att det blir fint när det är klart!
Jag är så sjukt trött och okoncentrerad också! Och när jag väl laddat energi så går allt precis som det inte ska gå... Är sjukt skoltrött men som tur är har jag en supergullig klasskamrat som jag skriver projektplan med <3 det piggar upp dagen att träffa henne :)

En annan positiv sak är att min goooa vän Jenny har fått en bebis, tänk Ninni har en dotter <3 En liten plutt på 3125gram och 49cm! Vi hälsade på henne idag och åhhhh my goooood så söt <3 Tant Lee ska klämma på henne mycket och ofta :-D

Blev ett klyddigt inlägg men så är det i mitt huvud just nu.. klyddigt :/

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar