söndag 1 januari 2012

Blandade känslor

Happ nu är det nytt år.. känns ju bra för varje dag som går är en dag närmre sommaren och det kan ju bara vara bra eller hur? Längtar som satan till stugan nu.. hela tiden funderar jag på hur jag vill ha det i köket och i badrummet.. sen ska det ju finnas pengar till renoveringen med ;) Får handla mindre molo nu i vår helt enkelt ;)
Igår var vi hemma hos goda vännerna Jenny och Mattias och deras fina son Tim och firade med god mat och lite kortspel :-D härligt!

Nya livet börjar imorgon ;) ska köpa en mp3 spelare så jag kan lyssna på lite musik när jag ska ut och gå.. Simma ska jag med göra.. en gång i veckan så ska Bella och jag till simhallen :) BARA tiden finns med.. men promenera finns det tid till, simningen är lite mer tidskrävande. Denna gången ska det gå!!

En sak till som gör att det inte känns såå surt att det är söndag och tillbaka till verkligheten imorgon är att min Goa goa vän Jenny ska få bebis och den är beräknad till den 18e januari. Man kan ju inte annat än lääängta <3

Nu ska jag packa upp påsarna från maxi som gubben precis kom hem med ;) kul det med

Kramar så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar