söndag 24 februari 2013

Nytt liv?

Hej alla

Nu är det officiellt... Jag och mange ska gifta oss! Shit, efter 14år tillsammans så är det tydligen dags :O

Bröllopsresan är beställd och det blir två veckor för oss och barnen i Alcudia i juli. Ska bli så himla mysigt!
Bröllopet kommer bli enkelt med bara de närmast vännerna och släkten <3
Har inga höga krav men en sak är säker!! Jag ska gå ner en del i vikt innan det är dags! Tänker inte ha en bröllopsklänning i strl 47927394. Dock tänker jag inte tokbanta och jag tänker INTE göra detta till en viktblogg ;) dock tänker jag börja skriva mer här! För det kommer ske ett par förändringar i mitt liv :)

Jag har bestämt mig för att jag ska göra min tenta som jag har kvar och när den är gjord så ska jag vara ledig till aug ut. DÅ först ska jag börja söka jobb/börja jobba. Denna tiden fram tills dess har jag all tid i världen att fokusera på mig själv och familjen. Kommer bli SÅ bra!

Hörs snart igen

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar