torsdag 3 januari 2013

MOLO SOMMAR


Hej alla

Jag är i ett MOLO rus :-D Idag fick Spillevinken leverans från molo och vem var snabb med att beställa om inte jag ;) 
Som vanligt är det en mycket, mycket lyckad sommarkollektion! Jag menar kolla på dessa bilderna:






Kan man bli annat än glad? Jag beställde såklart en del och förhoppningsvis så kommer det redan imorgon <3
Måste ge beröm till Spillevinken för otrolig SERVICE och mycket trevligt bemötande. Paketen skickas fraktfritt och man har dom oftast i brevlådan dagen efter. Dessutom så är hon snabb på mailsvar och så trevlig! Kan ju inte bli bättre!!
Helt klart en av de bästa web butikerna jag vet!

Håll nu tummarna att posten sköter sitt så ni får se bilder imorgon med matchningstips ;)

Kram alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar