torsdag 19 juli 2012

Mange 35 år


Hej alla
En vecka av manges semester har gått och igår fyllde min fina gubbe 35 år och vi firade hmm 11 år som förlovade tror jag det är ;)
Håller inte koll på åren längre men många är det! Så snart får det vara dags för giftemål tycker jag :P
Mange fick en gris av mig.. en sån högtalare man dockar iphonen i. Han blev riktigt glad!

Isabel har fått en ny vän i veckan med, de leker varje dag nu och det är så härligt att se dom leka. Lite synd om Bia bara som inte alltid hänger med i deras lekar.. de vill inte riktigt leka samma som honom. Men han brukar vara mer med pappa då. Vi måste hitta en pojke i samma ålder här i stugområdet som han kan leka med! Han älskar ju lite mer "grabbiga" lekar.

Allt är super och jag brukar inte klaga men vädret suger just nu!! regn, regn och åter regn.. :( hoppas det vänder snart!






Mellan skurarna var bella ute och lekte i finaste klänningen dessutom <3

Kram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar