söndag 15 april 2012

Så trött på all skit

Hej alla
Jag är inte den som brukar klaga men nu är jag trött på all skit :( Bella har varit sjuk 4 ggr på 5 veckor, alexander två ggr under samma period och jag har haft halsfluss som jag dragits med i nästan 2 veckor och nu när jag äntligen börjar må bra igen, vad händer då? JO jag bockade mig fram och hörde hur det knakade i ryggen och sen började smärtan stråla ner i skinkorna och låren.. PRECIS som det gjorde sist två dagar innan jag fick det riktiga ryggskottet. Så nu är jag RÄDD :( rädd att det ska hända igen :( Sitter här och känner panik över att det INTE FÅR HÄNDA IGEN!! Ska man inte kunna tvätta, städa och fixa som en normal människa kan utan att få problem med ryggen? För f*n jag är 29år gammal men känner mig just nu som 90 i kroppen. Jag kan inte missa mer i skolan heller för då hinner vi inte skriva C-uppsatsen.. så jag känner mig stressad för det med!! fy för alltså vad trött jag bli :(
Nu ska jag ta det försiktigt, myyycket försiktigt!

Kramar alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar